longboard och lite vår

heii alla söta bloggläsare! idag har jag tiep vart i slottskogen och åkt runt på min longboard ensam!

haha skoja, mötte upp klara vid klockan ett på linneplatsen och sedan drog vi och åkte i typ en och en halv timma , sedan kom alicia med sin skateboard och hängde på hehe.
vi åkte ett tag och sedan tog vi oss alléträdgården eller något sådant, där träffa vi elin sasha tea och linda som hade picknick, mysigt hihi.
tyvärr fick klara migrän och jag gick med klara en bit till linne för att möta upp hennes mamma så klara kunde åka hem och sedan gick jag hem själv och vilade.
har ingen bild på när vi åkte, vågade inte ta upp kameran då eftersom jag var rädd att ramla.
är inte speciellt duktig haha, men det kommer! ;-)

några bilder från piknicken fick vi idag iallfall.

lilla jag hehe

När alla platser på picknickfilten var slut så fick jag hitta mitt egna sätt att sitta på.

fina linda, fina klara och fina alicia


kanske skriver senare

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du mår bättre nu iaf!:) Longboard, det har jag aldrig provat, jag skulle nog ramla och slå ihjäl mig:P kram

2010-04-18 @ 20:20:57
URL: http://zophye.blogg.se/
Postat av: nadina :)

va fina ögon du har :)



btw: på bild ''2'' :vart finns det och köpa såna rosa glasögon dom va fina :)

2010-04-18 @ 21:25:43
URL: http://nadiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0