lördagen den elfte april

Hej, dagen har vart seg.
det komemr den bli imorgon med, ska till halmstad och fixa med min farbrors död.
rip leif.
SEN FICK JAG MIN MOPPE IDAG, DEN E BLÅGLITTRIG WOHO

Iallfall så har jag vart med frida idag, vi har ätit massa chips och kollat på film.
har fyllt på sminkförrädet med en ny kajal, en ny ögonskugga, ett nytt puder, och en ny mascara.
På måndag börjar skolan och jag har ångest, på ritkgit.
jag orkar itne med detta, jag klarar inte av skolan.
och nu måste jag sova för mina ögonlock håller på att falla ihop just nu.
ni får ha det bra så hörs vi kanske imorgon.





har en saknar felix dag idag.
haha de kommer med mellanrum, men dagarna blir mer och mer sällan.
börjar tappa hoppet för att jag ska få träffa honom igen.
fast vem vet, jag kanske träffar honom på en strand någonstans i världen i framtiden ,
dags att gå vidare antagligen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0