KLIPPT MIG

Klippt mig,
mitt hår e typ 20 cm kortare och det e mycket!
men det behövdes och mina slitna toppar är borta och jag har tjockt och friskt hår nu.
så jag antar att det behövdes.
det har la växt ut lite till sommaren.
JAG E RÄTT ONÖJD MED LÄNGDEN OKEJ JAG ERKÄNNER.
sitter och gråter över allt av mitt fina hår som är bort, skulle ta en bild men jag blir så jävla ful allting!
shit jag kan inte gå till skolan imorgon :(
har någon blondt löshår jag kan låna snälla??


var tvungen att rita över mig.
fyfan mitt hår asså.







SKOJA HEHE, JAG HAR KLIPPT TYP 4 CM OCH DET SYNS ATT JAG KLIPPT MIG MED HAR FORTFARANDE "LÅNGT" HÅR !! :D



min nuvarande hårlängd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0