VÄRD ATT LÄSAS

Hallå bloggeen,
haha skoja men jag och frida sitter här och gäspar stort, vi e styröt trötta och ska nog lägga oss snart.
dagen idag har vart... hm ... luffig.
först ringde jag frida och väckte henne klockan ett på dagen när jag såg att det var vermt och soligt ute. då kom hon efter jätte kort tid till mig, samtidigt kom klara och ylva och vi gick upp och solade på mitt tak. sedan drog vi och åt lite brunch på espresso house.
sedan sprang jag och frida och fixa ett par likadana rosa skitkola solglasögon på gina tricot,
efter det så... blabla vi drog iaf till actionpark lite senare, och där så gick frida fram till en random kille och skulle visa sina skillz på skateboard, hon sa att hon skulle dra en kickflipp och han verkade jätte imponerad för hon skröt så mycket om hur bra hon va, så han liksom såg väldigt imponerad ut, ända tills hon ställde sig på brädan... och ramlade direkt.
utan att ha gjort ett enda trick.
jätte bra frida, killen kolla på hennes och gick därifrån.
- duktigt.
sedan knalla vi och träffa gustav haha, fast han åkte ifrån oss :(
så då åkte vi hem till mig och åt, och sedan drog vi ut igen och träffade gustav haha.
fast han åkte ifrån oss igen, så då gick vi till actionpark igen.
fast när vi kom dit så började alla killar, styla stört mycket och göra skillzzz precis framför oss.
men när vi gick därifrån börja dom ropa "hora" efter oss, då fick jag mitt lilla utbrott och kunde inte riktigt kontrollera mig själv, skämdme ut mig liiiiiite.
frida fick också problem att kontrollera sig så hon stanna och började skrika att dom skulle komma hit om dom ville något.
då blev dom tysta, och sedan när vi började gå bortot igen så skrek dom än gång till.
då fick jag mitt lilla utbrott och börja skrika att de va äckliga och fula och att dom skulle komma hit och massa skit,

menmen vi ska dit imorgon igen med julius  och antagligen alicia och claudia om de inte dissar oss.
vem vet vi kanske får fightas imroogn med alla killar på actionpark, woho (H) isf lovar jag att berätta varenda detalj i bloggen och lägga upp bilder på mitt och fridas blåslagna ansikten.

så länga till nästa inlägg imon då jag skriver om fighten det kommer bli imrogon!

om det äns kommer bli en fight då..

men nu ska vi.. jag vet inte vad, men ni har fått en inblick i mitt och friad kola liv haha,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0