uppdate

well weel, sitter har nu i regnskogen vid en strand, ooh hur gor detta ihop.
men iallfall, har fatt jatte konstiga blosor over hela kroppen.
nu ska jag sluta skriva, hatar att sitta vid dator nar jag reser, ni far ha det sa bra, i overmorgon aker jag till nicaragua och ska bada i en aktiv vulkan, hmm later lite skumt.
men vi hors senare sverige, och jag vill ALDRIG nagonsin komma hem till mitt hemland, uch.
vi forsoker hitta losningar sa man kan flytta hit, men det kommer sakert inte bli sa tror jag, tyvarr.
jaja ni for ha det sa bra, och jag saknar er men inte sjalva sverige.
puss!

Kommentarer
Postat av: klara&frida

så du vill inte komma hem å träffa oss ?:(

vi sakanr dig iallafall !<3

köp nåt fint till oss :D

love ya

2010-02-07 @ 14:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0