Det känns helt konstigt..

...att om fem dagar så lämnar jag sverige.

jag har bara fem dygn kvar att:
 träffa alla underbara vänner
 gnälla på alla j*vla läxor och alla j*vla prov
 ta vara på tiden i slask kyla och snö
 sitta uppe på nätterna vid facebook och msn

men det kommer inte bli något problem att slippa dessa punkter förutom det där med vännerna.
kommer hem i början av mars och då hoppas jag att det börjar bli vår i sverige, för vintern orkar jag verkligen inte mer.
men nu ska jag ta ett bad och drömma mig bort till så mitt liv kommer vara om knappt en vecka


h ä r l i g t ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhaah du lyckades inte så bra klara älskling<3

aja när du kommer tillbaka blir det BMX+frida+klara på en vårdag<3

2010-02-04 @ 22:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0