pluggpluggplugg

har pluggat hela dagen, det är så segt.
tror jag har suttit i sju timmar och bara pluggat, pluggat och pluggat.

Nu åker jag och tjugo dagar.
längtar som fan.
ska ta massor av bilder och lägga in på bloggen.
min blogg kommer stå utan någon som helst uppdatering på flera veckor,.
om inte frida börja blogga som jag hoppas att hon gör.
men ni får lova att börja läsa igen när jag kommer tillbaks.


har haft allt ifrån vädligt bra minnen på resorna


till väldigt mycket sämre.




och haha vad ni inte vet är att jag bloggar vid sidan om denna bloggen på en blogg som ingen annan än jag läser.
den har jag haft sedan tvåtusenåtta och är väldigt privat med egna tankar och sådan som inte komemr ut i den här bloggen.


klaraaa

Kommentarer
Postat av: rebecka<3

jävlar vad hade hänt..¨på sjukhsuet asso?

2010-01-09 @ 19:36:42
Postat av: ylvaaaaa

hoppas du får många bra minnen av denna resan som kommer :)<3

2010-01-09 @ 21:36:59
URL: http://yllegarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0