sunne



okej då ska jag gå upp om elva timmar nu då, och klockan är bara fem på eftermiddagen.
sunne imorogn, får vakna vid 4 om jag ska hinna allt.
ja- jag är seg på morognen.
jag och klara ( min tvilling för er som inte vet )
har vart och handlat, haha jag kom på att det va första gången jag handlade mat på över ett år och den första gången jag handlade utan mina föräldrar , vilket var i början av sjuan någon gång.
haha jaja,
jag har godis för åttiosju kronor, det är helt jävla sjukt.
ska snart börja packa - panik!
måste lägga mig vid senast åtta idag, annars kommer jag aldrig orka åka skidor imorgon.

min vackra paintteckning

Kommentarer
Postat av: LIZA

HAHAHHAHAHAHAHAH FAN VA LIK DU ÄR PÅ DEN HAHAHHA

2010-01-21 @ 23:58:15
Postat av: Jenny:D

HAHaha, är det jag till vänster? x) FAN VA FIN JAG ÄR!

2010-01-25 @ 08:31:19
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0