tvåtusentio

vaknade för en stund sedan, det e rekord på att sova länge, haha herregud.
iallfall, började kvällen med att fixa mig och lyssna på musik.
vid tio eller halv elva gick jag ut och sköt några rakerter med min fam
och råka träffa petter linn tove och någon mer.
vid elva så drog jag ut och mötte upp frida och mimmi.
vi gick till bokia vid järn och stod där ett tag och sköt massa mini bomber.
sen kom shawn och nadim förbi och tände några av mina :(
efter ett tag drog vi till mitten av järntorget och tog upp mitt riktiga fyverkeri.
jag hade råkat tappa den så den gick sönder men vi ville testa den endå, så vi satte upp den i mitten av torget och fick värsta publiken haha. sedan statade vi den.
men den va helt skev så den börja flyga efter oss och exploderade typ två meter ifrån oss.
haha vi skrek så in i helvete. jag har faktist en film på när det händer men den är på mimmis mobil , ska försöka lägga in den sen.
alla som stod nära den sprang som fan för att inte fyverkerien skulle åka in i dom och explodera.
haha.
sen gick vi in till frida och värmde oss m.m,
och vid tolv gick vi ut igen,
vi la massa minibomber i papperskorgar så dom börja rycka och glöda.
sen råka jag typ kasta en på en liten pojke typ 2 år haha.
hans mamma blev sjuktsur.

oj nu bränner jag min mat, berättar mer sen.
och ni får bilder lite senare.
vi hörs

Kommentarer
Postat av: lizaaaaaa,

hahahhahah vi va me shawn och alla majornabarn, shawn var redan dragen vid 10 typ xd

2010-01-01 @ 18:36:43
URL: http://llhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0