alexander ryback.

Han är antagligen den sötaste som existerar har jag kommit på, lite sent men varför bry sig.
kolla in det här klippet då han ska presentera de norska rösterna till den svenska melodifestivalen,
haha nej man kan inte bli sötare.
dagen igår för förresten mycket underbar.
jag och ylva invigde våren genom att skrika vårskrik och springa barfota tio gånger runt klätterställningen.
som avslut sparkade vi sönder den sista existerande snöhögen på skolgården och nu är våren här.
tack vare ylva och klara haha.
idag måste jag egentligen på stan men alla är för lata för att ta sig dit så jag vet inte hur jag gör.
om liza hinner efter sin match så följer hon med mig.
har hittat lite söta kläder på fiorucci som mamma ska betala, sedan behöver jag en ny parfym som jag också får betalat av mamma och sen lite småsaker som trosor , puder som ska ge håret mer volym och en ny concealer tror jag.
men får se hur det blir med det nu, eller nu ringde alcia precis och sa att hon följer med mig.
bra! så då får jag köt lite idag iaf.
okej nu får ni bara kolla på det här klippet med alexander ryback,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0