ansiktsmask

äntligen har jag pluggat färdigt, egetnligen kan jag inte matten men efter tre timmar känner jag mig rätt färdig, så jag slutade plugga och tog på mig en asiktsmask och förösker slappna av till musik, jag är supertrött!
hoppas det blir en bättre dag imorogn för denna dagen har vart sämst, mycket stress och har ändå inte hunnit med någonting. livet är bra dåligt ibland haha! nu ska jag snart tvätta bort detta jag har i ansiktet och dricka varm choklad med grädde , sen ska jag nog sova. jag är så jätte trött.

så jag säger godnatt nu för det blir nog ingen mer uppdatering idag.
sov gott

gud va söt jag är haha.. ironi.



Kommentarer
Postat av: mimmä

åhh vad sexig, hahahahhahaa

2010-03-24 @ 15:41:34
URL: http://...
Postat av: bella

klara måste bara fråga en sak, du har ju färgat tillbaks till blont, vad hette & vilket märke vad det du använde? ((;

2010-03-26 @ 19:51:03
URL: http://btsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0