en lugn stund med min laptop och en kopp te.

ligger i sängen med min laptop nu, har lyckats få internet hyfsat snabbt nu,
innan var ju den här datorn oandvänbar.
dricker te för att göra katten tam som river i min hals just nu.
aj det gör så ont!
imorgon börjar vi inte förens 10 , så jag kommer antagligen till skolan då.
om jag inte hinner vakna till på morgonen känner jag mig alldeles sjuk.
det var antgligen det som  hände imorse, vaknade tjugo minuter innan skolan skulle börja, omöjligt att hinna!
men det känns som om teet börjar verka och imorgon blir det ännu en lång pluggdag.
varför finns skolan? jaja nu ska jag fortsätta dricka mitt te och kolla min facebook innan jag går och lägger mig.
sov gott alla som läser min blogg haha!



och ännu en gång,
vill ni kolla längre bak i arkivet, så finns listan över månader och år längst ned på sidan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0