hemma från östra sjukhuset

nej dagen idag var verkligen inte bättre.
började gå till skolan men sedan kom andnings problemen.
jag kudne verkligen inte få luft, så jag ringde min mamma och vi fick ta oss till axess igen.
väl där i fick jag massa sprutor vilket gjorde att jag knappt kunde stå upp eftersom hela min kropp skakade.
sprutorna va adrenalin sprutor, fick ta andra slags tabletter.
sedan fick jag transporteras till östra sjukhuset där dem tog imot mig akut.
men väl där hittade dom inget fel på mig och trodde jag hade anorexia och ångest, jävla läkare!
så tillslut blev jag hemskickad och här sitter jag med en klump i halsen och svårt att andas.

hoppas att det känns bättre senare, om jag tvingas leva medandnöd resten av livet så .. ah då vet jag inte vad jag gör.

så denna fina fredagkväll sitter jag inne och har svårt att andas och känner mig helt dålig.
nu ska jag krya på mig.
ha det bra alla!

känner att min blogg blivit tråkiagre att läsa eftersom det inte händer så speciellt mycket i mitt liv just nu, kanske ett tecken på att det e dags att sluta med detta bloggandet?

jaja nu ska jag faktist avsluta på riktigt och lägga mig vid tvn och hoppas på att kunna få lite mer luft iaf.


Kommentarer
Postat av: vicki

har också fått liknande. kunde inte andas fast det var när jag sprang. dom skylde också på anorexia/undernärd? sjuka läkare.

2010-03-12 @ 23:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0