kväll

började skolan idag vid typ 10, hände inte så mycket, lite läxförhör.
sedan vid luch så såg jag att det stod en hel skål med citroner vid grönsaksbordet.
- jippieee!
så jag lassade på min tallrik och åt i princip bara en massa citroner.
jag älskar citroner , det vet alla mina vänner, annars känner dom itne mig.
efter jag ätit omkring 15 klyftor börja det stickas i mitt ansikte och på tungan, det va inget jag tänkte speciellt mycket på utan gick ner och köpte godis vid willys
vid matten fick jag en konstig känsla i halsen, det började tjocka sig och allt började snurra.
jag lämnade skolan och gick hem. väl hemma blev allt värre. jag fick knappt luft utan satt och kippade efter andan. hela hasen va tjock och jag fick knappt någon syre så jag höll på att svimma. jag staplade bort till skolsyster på min skola och förklarade sluddrit och konstigt att jag knappt kunde andas. det visade sig att jag hade svullnad upp i halsen av citronerna. hon körde mig till sjukhuset där dom proppade i amssa tabletter och skit.nu har jag fortfarande andningsproblem och min hals är tjockare än alldrig förut.
har någon av er vart med om något liknande?
jag ska nog träffa frida ikväll och jag inte får mer problem att andas.
vi ska vara ute och ha amssa kul.
imorgon blir förhoppningsvis en bättre dag haha!
ha det bra alla.




jag håller fan på att kvävas här hemma

Kommentarer
Postat av: ylvaaaa

shit, jag fatta fan inte att det var så allvarligt :o stackare :/<3

2010-03-11 @ 21:55:27
URL: http://yllegarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0