massvis av studerande

först och främst ska jag bara säga till en ful tjej som börjar på "a" att sluta droga min blogg för jag vill gärna att du försöker släppa mig? jag vill inte ha något mig dig att göra och det vet du, så sluta vara så besatt.
detta blir det sista ord jag lägger på dig så kan du sluta skriva till mig?

Jo, nu håller jag på och pluggar lite. man vill ju inte hmna där hon som jag skrivit om här över har hamnat.
men iallfall so är sjukt tråkigt, men jag vill ha bra på provet så det blir till att plugga.
har föröskt plugga no också men det e stört svårt, jag förstår ingenting om byggteknik, uch!
men snart är det påsklov! yes.


hoppades på att bli lite smartare i dessa glasögon..

så jag föröskte läsa ett tag...

men det funkar ju inte :( !

nu ska jag fortsätta plugga, hur svårt det än är.
vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0