och så kom en liten uppdatering

ny header, självklart.
byter ju ofta nu för tiden.
idag var det nordhemsskolans loppmarknad, inte så mycket att skriva om den, var la som alla andra.
jag köpte en vacker bygghjälm och en apa till frida.
själv köpte jag ett par rullskridskor för fem kronor som jag slängde efter 4 minuter haha.

det finns inte så mycket att säga, förutom att jag sitter och plattar mitt hår.
det e stört jobbigt varje gång jag tvättat håret, för då har jag ett sådant krull så det tar en och en halv timma att platta.
jag har lovat att ha lockigt hår en dag i mars och plöttsligt kom jag på att det bara är 3 dagar kvar på denna månaden.
- hjälp.

får se vilken dag jag väljer att ha lockigt hår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0