sts språkresa till malta



Om allt går som planerat åker jag och Klara Lestin till Malta nästa sommar, inget är bestämmt, men det finns stora förhoppningar eftersom våra föräldrar godkänt det,
men klara kanske väljer at åka med en annan kompis, isåfall ska jag bakna den svikare gul och blå.
massa bruna killar, helt fri utan föräldrar, massa sol, massa bad.
p a r a d i s stavas det!
jaja, bara för att informera er om vilket lyckligt liv jag lever tihi

Såg nyss att det är möjligt att ta PADI Open Water - Dykcertifikat.
Det är något jag absolut kommer göra om jag åker ner till malta.
dyka är otroligt kul.
man får en helt annan syn på havet än om man bara snorklar.
på den första bilden testar jag bara utrustningen i poolen brevid havet,
och på den andra bilden gör jag ett av mina dyk.
jag rekommenderar alla att prova att dyka med lufttuber, även om det verkar skärmmande är det sjukt värt det.
det är bland det roligaste jag gjort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0