trött klara

okej jag har feber, på riktigt
och nej det va inte ångest som gjorde att jag inte kunde andas, tack!
så nu har jag precis kollat sandor/ida, (en film för ni som e lite efterblivna)
nu ser jag ut som ett jävla troll,
mitt hår står åt alla håll, jag har morfars big mama tröjja, ett par jätte stora älgstrumpor och några random lila tights, plus min stora mössa.
men jag förösker bara bli frisk då ska man klä sig varmt och bada i bafucin,ibumetin,alvedon,tavegyl,pencilin och allt vad jag tar just nu, kan fan inte vara nyttit att äta så mycket tabletter som jag gör just nu.



jag gör mitt ansikte suddigt annars skäms simon gemborg ihjäl över mig :)

jag har börjat få problem att äta för min hals gör så himla ont, det resulterar i att jag tappar vikt vilket inte är bra. det är 3 oliak läkare under en veckas tid föreslagit att jag ska ta hand om mina "ätstörningar" som inte ens existerar, dom är ju för sorgliga dessa läkare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0