TUMMEN UPP & NER

Ja, då ska vi köra en sån där hissa & dissa lista,
fast för att vara mer personlig kallar jag den, tummen upp & ner haha!
så då börjar vi.



• Tummen upp för att det håller på att bli vår, vilket är ylvas och min förtjänst! jag älskar att kunna ta av skinnjackan utan att frysa. jag älskar att se snön smälta bort, äckliga vinter! det ända bra med vintern är att man kan åka skidor. utan skidor hade jag blitt deprimerad varje gång det sjunker mot kallare grader!

• Tummen upp för vänner som ställer upp och inte sviker när man har det jobbigt. Tummen upp för de som står kvar när man verkligen behöver dem. nu tänker jag på Linneas vönner när jag skriver det här, jag är otroligt glad att jag antagligen inte har så falska vänner, i och försej har jag inte vart i den situationen som hon är i nu men skulle jag vara det antar jag att de flesta av mina vänner skulle stå kvar!

• Tummen upp för språkresor och resor överhuvudtaget! Jag har fått bekräftat att nästa sommar får jag åka på språkresa i tre veckor, ska tjata så jag kanske får åka i sommar istället. Vill så gärna komma utomlands igen. Att resa är underbart och om tre och ett halvt år så åker jag jorden runt! det ska bli en upplevelse haha!


♥ underbara personer jag vill ge en extra stor tummen upp. ♥

♦ Tummen upp för världens härligaste tjej som jag inte träffat på massor av tid. Hon heter frida larsson och e världens skönaste person men på lovet ska vi träffas mycket. Så en extra stor tummen upp för min Frida!

♦ Tummen upp för Julius Holm, som är den jobbigaste ni någonsin träffat, han slår mig alltid och är alltid dum =( fast jag vet att han älskar mig jättemycket ändå så därför får han vara med på min tummen upp lista

♦ Tummen upp för Ylva Toresson, Klara Lestin , Alicia Svensson Dahl, Frida podgorska Eriksson, för ni gör så att man ska stå ut med skolan, och lyser upp min vardag haha !



• Tummen ner för falska hemska vänner. Vänner man trodde man skulle ha kvar för livet. Men som beter sig som falska idioter och göra oförlåtliga saker. Vänner som än gång i tiden vart ens absolut närmaste, som helt plöttsligt vänder sig imot än och gör saker man aldrig någonsin trodde om personen. Sådana männsikor är inte värda att finnas.

• Tummen ner för regn och kyla. Nu vill jag bara ha sol och blå himmel, och när man vaknar upp till smattrande och det första man ser när man vaknar är en grå himmel. Då vet man att hela dagen kommer bli hemsk. Ge oss vår sol , värme och en stor blå himmel!

• Tummen ner för att det är så mycket press i skolan just nu, så mycket prov och läxor, betyg och utveckligssamtal, försenade ankomster så lärarna ringer hem och allt vad det nu är. Tack och lov för att påsklovet kommer, det behövs verkligen.

↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔

Det var roligt att skriva tror jag fortsätter med detta haha.
men nu ska jag.. ah jag vet itne vad.
jag har gett upp pluggandet för ett tag. det fastnar inte i huvudet på mig just nu.
det är bara till att acceptera.





Kommentarer
Postat av: ylvaaaaaaaa

älskar dig klara (L)

2010-03-29 @ 21:46:40
URL: http://yllegarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0