våren



Nu är det vår äntligen, sitter här med solglasögon e i mitt fönster och solen värmer verkligen.
visst är det ingenting mot solen i central amerika, men den första vårväldjen är en helt annan känsla.
jag ska fira med en glass i solen idag på stan.
lyssnar på sommarlåtar och längtar till sommaren som ska bli något extra.
nej nu ska jag snart dra på skinnjackan och vårskorna och dra ut i den sju gradiga värmen.
haha låter kallt men det är värmen i skuggan, i solen är det mycket varmare.
hej våren!



jag vid mitt fönster nu

Kommentarer
Postat av: allyyy ballyh

asså fy fan vad skönt nu när all snö smälter och solen tittar fram !

nice pic <3

2010-03-21 @ 12:37:22
URL: http://aesd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0